100 saker om mig

1. Tre namn jag lyssnar till: Nea, Siitari, Linne
2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag säger vad jag tycker och inte är rädd för att diskutera.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: stoltheten
4. Detta är jag rädd för: att förlora dom jag älskar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: en kram, mjölk och kärlek
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: vara elak utan att få skuldkänslor, se något som är fel utan att göra något åt det och dansa.
7. Detta tycker jag om att göra: Åka tåg, blåsa såpbubblor, fota, läsa, skriva, träffa nya människor, vara med mina vänner, styla, vara i skogen, leka, titta på barnprogram.
8. Detta vill jag göra just nu: Vara hos älskling eller vara i Leksand med Lina
9. Bästa känslan: Frihet
10. Värsta känslan: skuld
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner ha: Kunna prata och diskutera, vara öppen, vara rolig, omtänksam och alltid finnas där.
12. Är jag kär just nu? JA <3
13. Jag vill gifta mig: Ja :)
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Ge ut en bok, resa och se världen, kanske jobba utomlands, massa dumma saker som jag kan berätta för mina barn, en massa spontana sjuka infall, dricka tills jag däckar och leva livet!
15. Min käraste ägodel: sak? Hm, mina böcker eller Ove.
16. Något jag vill ha i present: Nikon D3, nya kläder, pengar.
17. Detta har jag på mig just nu: mjukisar och en stor stickad tröja
18. Favoritkläder : STORT, MJUKT SKÖNT.
19. Favoritdjur: Sniglar, ugglor, hundar.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Punk, Rock och punkrock.
21. Favoritlåt just nu: Ingen aning. Drar väl till med Tröjan du hatar :)
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:  Roligaste: Foto tråkigaste: engelska kanske? nja.
23. Stjärntecken: Vattuman!
24. En bok jag älskar: Vindens namn - Patrick Rothfuss
25. En film jag älskar: Freedom writers
26. Tv-program jag gillar: How i met your mother, Ghost Wisperer, 2 and a half men...
27. Favoritdoft: Älskling <3
28. Detta äter jag gärna; PASTA.
29. Dricker helst: mjölk
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Grekland och Thailand
32. Färg på mina ögon: blågrön
33. Min längd: 171
34. Jag tror på: att det finns något bra i alla!
35. Jag spelar: absolut inte.
36. Person jag beundrar: mamma
37. Så här bor jag: I en etta på 35 med min fina pojkvän. Fast ibland bor jag hos mamma eller pappa i älvdalen och ibland bor jag hos mina i Leksand.
38. ??: mhm?
39. Det här tänder mig: ;)
40. Det här gör mig avtänd: tjat!
41. Favoritfärg: Marinblå
42. Favoritcitat: "Ditt liv gavs till just dig, för ingen annan skulle klarat av det." eller "vill man så kan man, det gäller bara att bestämma vad det är man vill!"
43. En hemlighet jag vet: skriver jag väl inte här?
44. Bästa present jag fått: Mina macarontavlor av Lina och My :')
45. Senast köpta skiva: Håkan Hellström tror jag. Samlingsskiva.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt ansikte.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: storleken på kroppen
48. Udda förmåga/egenskap: Kan snarka fast jag är vaken, fråga my.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Knubbsäl. Ingen tvekan.
50. Vad lyssnar du på just nu?: 999 - Kent
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Legat i sängen, ringt praktikplats och lina. Ska göra: hjälpa mamma att fota lite och dra till Leksand senare i kväll.
52. Var är dina föräldrar födda?: Älvdalen
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Picasa 3
54. Vilken är din favoritrestaurang? Falkenbergs pizzeria.
55. När badade du i en pool senast?: Oj. jag vet inte.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja det har jag. jag var åsna.
57. Hur många barn vill du ha?: max 3 tror jag
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Haha, metal eller scremo. Sorry guys, that's just not my style.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Kalleanka partiet. Fler trottoarer och gratis öl.
60. Vad har du för TV-kanaler?: massa
61. Har du åkt moped någon gång?: ja och körde typ in i my.
62. Har du busringt någon gång?: det har jag säkert.
63. Har du fått felparkeringsböter?: nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Ja, eller fallskärm. men tveksamt om jag skulle våga när jag väl stod där.
66. Har du en egen trädgård? hos mamma och pappa ja.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: bamse. forever.
68. Kan du alla orden i nationalsången?: ja
69. Badkar eller duschkabin? Dusch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: The hungergames
71. Favoritpizza?: Kebab
72. Chips eller popcorn?: chips
73. Vilken färg på läppstift använder du?:knallrött!
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: say whut?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nej fyfan.
76. Apelsin- eller äppeljuice?:äppeljuice.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Älskling, pizza.
78. Favoritchoklad?: frukt och mandel.
79. När röstade du senast?: ?
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: sommras
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: nej men diplom
82. Är du bra på matlagning? jobbar på det. korvstroganoff.
83. Klarar du att tanka själv?: vet inte
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : nej
85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: nej
87. Vad var det senaste du handlade?: youghurt, smör och grädde
88. Har du kräkts offentligt? nja näe.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: hitta den sanna kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ibland.
91. Har du ringt något betalnummer?: tror jag inte
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Ja, om båda ligger på samma nivå.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: pappa eller mormor.
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: sådär
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Hej hej hej, hej hej hej. du har kommit till Linnéas telefonsvarare, tala in ett meddelande efter... PIPET! ja det där var my som gjorde en liten trudeltutt, tala in ett meddelande efter det magiska pipet. piiiiiiiip"
96. Vad har du i din väska?: mitt liv. Kameran, vitt puder, läppstift, plånbok, nycklar, en bok.. allt möjligt.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Läsa oftast :)
98. Vad är du tacksam för idag?: Att jag har så fina vänner.
99. Var hittade du den här listan?: på robins bilddagbok.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna? Don't care.


Livet | |
#1 - - Anna:

Snor denna (a) bra fredagsnöje :D

Upp