Gonna need somebody, help

Jag är i mitt fina Leksand och har fått världens softaste praktikplats.
Jag får komma när jag vill, äta lunch när jag vill och sluta när jag vill. Jag behöver inte ens vara där, bara jag skickar in det jag ska i tid. Har börjat på 2 artiklar som kommer bli rätt grymma, sedan ska jag börja på en till om Estetprojektet här i Leksand. Sitter och kollar på när de över nu för jag ska intervjua lite.
Fan vad jag saknar att sjunga. Så fruktansvärt mycket. Mailade precis musikskolan i Falkenberg och jag hoppas verkligen på svar. Sedan har jag blivit korthårig. Min fina Lina klippte till mitt hår igår och jag är sjukt nöjd! SÅ snyggt.
Det kommer nog en bild sen!
Nej nu ska jag fortsätta skriva, och sen ska jag nog gå och möta min fina My och äta lite lunch.
puss

Livet | |
Upp