Det var ett barn med fantasier i vår egen rockfabrik

Nu är det söndag och klockan är 07.54. Mimikry spelas på fjantons spotify.
Om ungefär en timme kommer Hannas mamma och vi börjar vår 60 mil långa resa ner över Sverige. Erkänn det lät lite poetiskt?
Det har varit några superbra veckor hemma och i Leksand och jag kommer sakna vårat kollektiv. Mamma, My, Lina, Anton, Sophie och alla andra, ja Dalarna rent allmänt. Men det ska bli skönt att komma ner också faktiskt och att komma igång med skolan, träffa Anton och börja flytta.
A just fan jag måste ta ner mina affischer! Bra bloggen, tack för påminnelsen!
Sen kan jag ju nämna att jag är förkyld och sitter med ett snytpapper intryckt i näsan. Tänkte ni ville veta.
Nej nu ska jag dra på mig 50 lager smink och packa fädigt.
PUSS

Livet | |
Upp