Här är världen här är livet vi ska leva i

Det är jobbigt nu, men det kommer att gå bra!
Jag har underbara människor som älskar mig, och jag är stark.
Solen skiner, det är en kylig höstdag som luktar gott.
Jag har sökt hjälp och jag har fått den. 
Jag vill bara säga till alla som läser att nu när jag har det jobbigt så är jag inte duktig på att höra av mig och sociala mig, för jag måste ägna mig mycket åt mig själv. Alla som känner mig vet hur svårt jag tycker att det är.
Men för tillfället känner jag mig lugn och rätt så bra!
Också rätt hungrig..
puss
Livet | |
#1 - - Jennifer:

Du är toppen, du är bra!

Detta kommer du att klara galant Linnéa!

Kramar till dig!<3

#2 - - Neah:

Tycker om dig<3

#3 - - Anonym:

har en tävling på min blogg just nu om en goodiebag med smink, lust att vara med? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-massa-smink.html#comment

#4 - - Anonym:

har en tävling på min blogg just nu om en goodiebag med smink, lust att vara med? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-massa-smink.html#comment

Upp