my 17 år!

Min fina My fyllde 17 igår!

Vaknade klockan åtta av mig själv på något vänster, gick upp och duschade och åt frukost. Sen ringde jag My och sa grattis innan Alexx kom. Vi åkte till Ika, mötte upp Hanna och handlade tårtingredienser. Sen åkte vi till Alexx och gjorde en mycket god och vacker tårta!
Halv två åkte jag och Alf med bilen full av serpentiner, till Blyberg och kidnappade en My! Jag satte på henne ögonbindel och sen satte vi oss i bilen. Sen blev det en rolig bilresa till Borlänge där vi först gick in i en bil och sen mötte upp resten, dvs Alex, Anton, Lina, Cessan och Hanna vi kupolen! Efter det drog vi och spelade laserdome, as kul men svettigt!
Sen åkte vi till donken och sjöng för My och åt våran vackra tårta!
Väldigt lyckad dag :)

<3
Livet | |
#1 - - My:

Hemsk bild, men otroligt bra dag!

Upp