moooondaay

Hade en jättebra helg! Först LAN hos Linn och sen Örebro hos Alexx, bilder kommer sen.

Dagen började med att hanna bultade på dörren och ville ha tillbaka sin telefon jag lånat eftersom min har dött. Uh, inte kul. Jag hoppas att den kommer igång senare, men ska få låna en gammal nokia av Becca så det ordnar sig. Iallafall så hade larmet på Hannas telefon inte kommit igång så jag fick stressa som en apa för att komma i tid, och jag åt ingen frukost vilket har fått konsekvenserna att jag nu sitter och är svinhungrig. På en tre timmars lektion. Yes! Måndagar ni vet.

Jaja, sen ska jag i allafall simma på idrotten. Fan så skönt det ska bli. Dock klädsimm, men det kanske blir kul det med. Simma kan jag ju iallafall, och älskar.
Och nu är det bara.. typ 40 minuter tills vi får äta! eller så går vi på en gång.
puss
Livet | |
Upp