Det är vår, och varmt, och fullt med folk på stan

Jag har börjat komma fram till hur beroende jag är av andra människor, och jag vet inte om jag tycker om det riktigt. Jag har alltid varit den som velat vara självständig, och kanske varit rätt självständig också, men nu har jag kommit fram till att jag måste bli ännu bättre på det. Kunna ta mina beslut själv så att det blir bäst, osv.
good luck säger jag.
Annars så är det soligt och varmt ute och det droppar och rinner överallt! Underbart! Funderar om jag ska sätta kameran på laddning och sen fara ut och springa en sväng ? Låter inte det rätt bra? Eller bara sätta kameran på laddning, diska (vilket verkligen behövs) och sen gå ut och gå en promenad med kameran.. hm det lät nästan bättre. Om man bortser från det faktum att jag hatar att diska! Tänkte säga att jag ska uppfinna en maskin till det innan jag kom på att det finns diskmaskiner. ha-ha, bra tjej.
Ja och så, eftersom att jag ska försöka få bättre själförtroende, så ska jag säga att jag känner mig fin idag, för det gör jag! Läppstift, platthår, skinnjacka och röda solglasögon, sounds good? Feels good.
Jag och Pernilla var i fotostudion innan eftersom vi slutar klockan 12 på torsdagar och då kände jag mig INTE snygg, haha! Nej usch. Jag ska inte vara med på bild, jag kan inte! Folk får se mig på riktigt!
Lala nej dra i gång musik och ställa sig och diska?
Ja bäst att bli av med plågan.

puss!
Livet | |
#1 - - Neah:

DISKA SUGER :(

Du är jättevacker nea, och jag menar't!<3

PUSS

#2 - - Neah:

DISKA SUGER :(

Du är jättevacker nea, och jag menar't verkligen!<3

PUSS

Upp