Yeeeeeeeeeeah

Jobbjobbjobb hela veckan!
Dock är det roligt att vara på dagis, och tiden går fort när man hela tiden har något att göra (tillskillnad från förra året på biblioteket). Jag har vikt flygplan, ritat prinsessor, sjungit, torkat mjölk från golvet och massa annat trevligt!
Dock är jag verkligen dålig på att lägga mig i tid så har varit trött och på dåligt humör hela dagen.
Hälsade på mormor efter jobbet, mysigt! Pratade lite sen for jag ner på byn och skulle handla kaffe åt henne men stötte på Cessan så vi gick en sväng på trevliga torsdagen, följde mig och köpte kaffe och sen skjutsade hon hem mig. Hon har fått körkort, grymt!
På kvällen blev det också en sväng till Mora med Cessan, Nanne och Louise för att hämta upp Alexx och Catta vid tåget. Skratten klingade i takt med bumbibjörnarna (och asiatisk musik där man inte fattar vad dem sjunger). Grymt kul!

Nu blir det snart sängen :)
Vad tycker ni om ännu mer skrot i ansiktet!?
puss

Livet | |
#1 - - Neah:

Personligen så tycker jag att mer skrot i ansiktet snor uppmärksamheten från din söta näsa, dina vackra ögon, din alltid lika fina leende mun och niceiga hår... lite onödigt slöseri på skönhet lixom :*

Upp