Vet du vad lycka är så säg det nu

Peace & Love i går en sväng med älskling, mamma och Alf. Fick träffa mycket efterlängtat folk, bla Nea som jag inte träffat på 100 år och som tagit KÖRKORT!? Jag hade ju läst och skrivit grattis på facebook men inte riktigt fattat det ändå. HJÄLP vad stora vi blir. Men det var jättekul att ses och få en kram!
Träffade också Lina, Anton w, Sophie och Jenkki, jättekul!
Myste på med älskling på gräset framför Dylan, väldigt bra musik men som mamma säger "Dylan är bäst på skivan".
Miss Li var grym, och Hellström med Anton var riktigt bra fast båda var svintrötta, haha! <3

Idag skulle Anton hem. Jag hatar det. Jag hatar att bo 60 mil ifrån varandra och inte ses på minst två veckor. Det är hemskt. Men, vi har haft en underbar vecka, så tack för den älskling! <3

Nu i morgon ska jag upp och jobba, ska bli riktigt roligt faktiskt! Blev Höghols dagis iår, det gillar vi! Jag får umgås med barn i min egen ålder, haha!

jaja, puss


PS.
ÄLSKADE ÄLSKADE LASSE SPELAR P&L NÄSTA ÅR!
D.S
Livet | |
Upp