yeeeh

Ojojoj vad längesedan det var jag skrev nu.
Älskling hade lov förra veckan och var hos mig, underbart!
Nu är jag hemma i dalen sedan i fredags och har delat blåbärssoppa så jag är helt slut!
Snart ska jag packa mig iväg till myspys och träffa henne innan hon åker iväg till Västerås i morgon, dumma.
Hann se Alexx en liten sväng igår också innan hon åkte till Örebro, dumma igen.
Sedan kommer Syster och Frida på fredag, glad tjej!
Nu ska jag fräscha upp mig lite.
puss

just det, kommer ny design inom kort. Kände att den här började bli lite tråkig.
Också fler bilder blir det!

Bild tagen i Göteborg för några år sedan.
Kanske hamnar där i höst förresten!

Livet | |
#1 - - Neah:

Men jävla rumpa att jag inte är i Västerås! Annars kunde du ju ha hängt på My och hälsat på mig jöh! :D GBG?!?! Ännu längre bort, gillas icke! :( PUSS!

#2 - - Marcus^^:

MIN stad:3

#3 - - Alexx:

Sv; Jaa det var det verkligen! :D

#4 - - Hej tjejen:

Hej behöver din hjälp. Ser nu att du läste den besynnerliga händelsen med hunden om natten, stämmer d?

Upp