helg

Tillbaka i Karlstad igen.
En öppen ravioliburk står på bänken, lukten av ravioli sprider sig i vardagsrummet. Det var inte så gott som det lät när man läste det.
Jag sitter i soffan med datan och slölyssnar på en debatt på tv.
Helgen var bra och skön. Åkte ner till Göteborg i torsdags för att titta på en ny skola, den verkade väldigt bra. Fräsch och snygg, bra utrustning och en trevlig rektor. Enda problemet är kurserna, vilket betyder att om jag flyttar ner så är det på en chansning att jag får gå det jag vill. Men jag tror att det kan vara värt det.
Väldigt mysigt att träffa Bror och syster också. Stannade hos syster till lördag när jag åkte ner på stan och träffade Sara som jag inte träffat på 100 år och min Anton. Vi gick runt på Göteborg i solen och blåsten, tittade och pratade. Jag fick nya skor också, väldigt behövligt! Sedan åkte jag och Anton hem till Falkenberg och Sara tillbaka till Borås. Det första vi gjorde var att gå in på hemmakväll, köpa tre filmer och godis och sen hem till soffan och mysa. Skönt!
Idag vaknade vi rätt tidigt, åt frukost och bokade tågbiljetter, duschade och sen ut på en promenad och sedan åt vi lite innan jag skulle på tåget. Känns skönt att han kommer på onsdag, inte så lång tid ifrån då.
Åkte med Pernilla upp med bussen och pratade om allt möjligt.
Skönt att det var ljust när vi kom fram!
Nu har jag varit ute och sprungit en sväng och ätit lite. Ska väl hoppa in i duschen snart och sen lägga mig.
puss!



så söt var man i 9an!
Livet | |
#1 - - Neah:

Heting geting! <3

#2 - - My:

Vem tog de där kortet då?!?!??! :D:D:D:D: haha<3

Upp