jag har lärt mig att längta är bättre än att ha men man saknar inte sånt som man har

Jag vet inte vad jag vill
Jag vet inte vart jag vill


Orkar inte att ha dåligt samvete och tänka hela tiden. Gör jag vad jag vill och tar tid för mig själv får jag dåligt samvete. Usch det där lät väldigt "hejjagsökerbekräftelse", det var inte meningen.

Jag skulle vilja vara riktigt bra på något som jag verkligen älskade.
Jag har ingenting jag brinner för så mycket, och inget jag är riktigt bra på.
Jag menar inte att jag inte är bra på något alls eller inte tycker om något alls, bara att jag hade verkligen velat tycka om och brinna för något som jag också blev väldigt bra på. Jag har väldigt mycket jag skulle vilja kunna och vara bra på. Stå på en scen med en gitarr är en liten dröm. Men jag har inte tillräckligt "jäklaranamma" för att bestämma mig för att det ska gå. Går det inte på en gång så ger jag upp, det är inte en bra egenskap. Inte så med allt kanske men med mycket.
Ja nu har jag rensat ur mig lite tankar och funderingar :) Det låter sjukt förvirrande och är väldigt rörigt, men det kom direkt ur mitt huvud och allt är lite förvirrat där för tillfället.
Puss

Lars Winnerbäck gör min dag
Skulle jag få lov att välja en av hans låtar som en favorit skulle det bli den här, Lovesång.
Den passar in så bra på mig. Här är den lite annorlunda dock.

Livet | |
#1 - - Neah:

Du är ASBRA på att vara social och träffa folk och få nya kompisar? :) Och att vara en bra kompis också för den delen.. Det tycker jag är en talang :)) Puss

Upp