två små delar av nåt stort

Ligger såhär i sängen mitt i natten och kände för att skriva ett inlägg.
Åker tillbaka till Karlstad i morgon. Eller egentligen blir det väl idag.
Jag hade gärna stannat hemma lite till. Mammas mat och min egna säng! Menmen, jag saknar faktiskt skolan! Trodde jag aldrig skulle säga det men nu kom det.  Nu är det faktiskt bara roligt att gå i skolan! Massa härligt, och nytt folk och jag får hålla på med saker jag älskar :).
Men jag saknar alla människor här uppe jättemycket! Hinner inte träffa alla när man bara åker upp en helg så här, och inte så mycket som man vill.. <3


Och kärlek orkar jag faktiskt inte skriva om tror jag.
Den består av tankar just nu.
tankar, saknad och funderingar.

nej nu ska jag nog sova
puss


bilden dyker upp överallt. jobbar på att skrämmas.
Livet | |
Upp