när man har tråkigt

SKULLE DU HELST
1. Pierca tungan eller läppen? - läppen, hah
2. Vara seriös eller oseriös? -  beror på tillfälle
3. Dricka grön eller röd mjölk? - grön
4. Brinna upp eller drunkna? -  leva?
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon nu?  Anton <3
2. Har du skolkat?  ja
3. Varmt eller kallt? - kallt
4. Soligt eller regn? -  beror på
5. Fanta eller cola? -  fanta
6. Är du nyttig av dig? -  om pasta är nyttigt

OM MIG
1. Vad heter du? - Elin Linnéa Siitari
2. Syskon? - 3
3. Vart bor du? -  älvdalen/karlstad
4. Favoritstånd? -  ?
5. Humor just nu? -  gamla bilder!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? -nej, har halsfluss och smittar
2. Sjungit? - yes
3. Blivit kramad? - ja
4. Känt dig fånig? - jag är fånig
5. Saknat någon? - om
6. Dansat galet? -  ne
7. Klippt håret? - nej
8. Gråtit? -  nej
 9. Pluggat? - faktiskt

GREJER

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - onödigt
2. Har du en hund? - ja
3. Sover du helst ensam eller med någon? - med älskling
4. Tror du på spöken? -  jag tror det
5. Är du mörkrädd? - ja!
6. Är du morgonpigg? - HAHA.
 


 
Har mina vackra stunder jag med.
Livet | |
#1 - - Olivia:

Tävla om att bli veckans blogg på min blogg. LYCKA TILL!

Upp