It's a halleluhja moment

Har suttit och bloggat massa på bokbloggen nu! Åh vad roligt det är!
Jag älskar böcker verkligen, skriva om dem, läsa dem, tipsa folk. Det är underbart!
Alla måste ju ha sin hobby, right? :)
Idag har det varit måndag. Halleluhja, meningslösa måndag.
Vad är det med mig och måndagar? Jag är på dåligt humör och orkar ingenting. Nej usch på måndagar!
Hade tänkt att jag skulle på basket idag också, men efter lite tjafs med mamma och släpat mig upp till pappa och insett hur förbannat trött jag är så sket jag i det. FAN. Jag ville ju.
Men det kanske är som de säger, man kan faktiskt inte göra allt man vill..
Sa jag det där? Ja tydligen.
Och i helgen vill jag åka till Leksand, det är medeltidsmarknad och jag har verkligen sett fram emot det! Men jag får förmodligen inte åka, dels för att jag inte har pengar och dels för att jag ska sjunga på lördag.
Usch. Ingenting vill som jag vill just nu.
Eller jo, vädret. Det är soligt. Fast det blåser ju svinkallt så det var skitsamma!

Nu ska jag se om jag tar mig in på msn med mitt underbara snälla söta internet (måste smöra lite).
puss hej.

faktiskt fått låna en kamera också. Ingen Ove men duger sålänge!
(pappa glömde Ove nere i Göteborg, ännu ett bevis på att inget går som jag vill! Suck. aja.)







Livet | |
#1 - - Marcus ;D:

JAG HAR OVE!:D

Upp