det finns ingenting vi inte klarar av

Sitter här med dyblöta byxor och spelar Tomas Ledin på LP-spelaren. Är hemma själv, väldigt skönt!
Köpte en ny LP-skiva med 60tals musik i Sunne som jag och mamma diggat till här hemma. Det är skönare att lyssna på LP. Härligare ljud. Spraket från högtalarna, det djupa mörka soundet, den gammeldagsa känslan. speciellt när man sitter här hemma själv! 

Har varit trött och irriterad hela dagen, och att det började ösregna när jag cyklade hem från skolan gjorde ju inte precis dagen bättre! Dock det faktum att vi fick sluta en timme tidigare gjorde livet lite lättare :).
Min novell till svenskan var tydligen inte färdigrättad än. Hon behövde en till åsikt och skulle låta en till lärare läsa den, suck. Jag blev iallafall nöjd med den, tror jag.

Nej nu ska jag dra på ett par torra byxor, slänga i mig en macka och dra upp och sjunga på musikskolan!
puss

Livet | |
Upp