slappis-sessa!

Jag kommer aldrig få min drömprins.
En prins vill ha en prinsessa och jag är inte en sådan.
Det här låter deprimerande men jag tycker faktiskt att det är ganska roligt!
Jag går i mjukiskläder - stora tröjor, fladdriga byxor- , drar ihop håret till en knut och drar till skolan. Om jag någongång får för mig att jag ska vara lite snygg en dag, så slutar det oftast med att jag ser slapp ut iallafall!
Jag sitter på golv/marken, är inte rädd för baciller. Jag kan skämma ut mig och är lite små kaxig. Det är ingen prinsessa!
Eller så kanske man kan ändra på bilden av en prinsessa? hm. 
Okej jag är visst en prinsessa, en slappis-sessa! åh, nu kände jag mig smartis!
Äsch, skit samma! :) kände för att skriva lite bara !
pusssssss

Livet | |
#1 - - My:

För mig är du iaf en väldans (ganska lol) söt prinsessa, och det är prinsessorna som har ändrat bilden på prinsessor. Egentligen ska dom vara som du, underbara! :'>

#2 - - Hanizz:

Vi kan vara sessor tillsammans :'D slapp-sessa och random-sessa :D <3 kram!

#3 - - Marcus^^:

Du kommer faktiskt få en fiinfin pojke så söttig som du är :'3

#4 - - JustMe...:

Jag kommer aldrig få min drömprinsessa.

En prinsessa vill ha en prins och jag är inte en sådan.

jag tycker faktiskt inte att det är roligt :/!

Jag går i mjukiskläder - små tröjor(för stor mage...), för tajta jeans- , rufsar til håret och drar till skolan. Om jag någongång får för mig att jag ska vara lite snygg en dag, så slutar det oftast med att jag skiter i det för jag e för lat!

Jag sitter på golv/marken, är inte rädd för baciller. Jag vill inte skämma ut mig men kan inte göra nåt åt det för jag e så klumpig och sen skäms jag över det(med rött ansikte). Det är ingen prins....

Upp