kanske inte stora, men de är mina och det är stort

Jag orkar inte.
Vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag kan säga. Jag vet inte bäst, jag kan inte allt jag gör bara så gott jag kan och vill bara hjälpa.
Alla har problem mina är inte speciella men de är mina vilket gör de till de jobbigaste problemen jag vet.
Jag vill ha närhet. Den där känslan att krypa upp bredvid någon som håller om en på det där speciella sättet.
Jag saknar det. Kommer man någonsin att få det tillbaka?
Oro, nervositet, trötthet. Något så simpelt som träningsvärk.
En kram?

Livet | |
#1 - - Marcus^^:

Huuugs:'3 varför tolkade jag rubriken som något om bröst?

#2 - - Ja vem vet:

Näe fy faan vad lågt... det var jag som kom på det först fråga linnea...faan skulle kommenterat innan den här snubben gjorde det före :O!!!!!

#3 - - Linnea:

Hahaha, vafan! Killar.

Upp