Teenagers

Hemma och är sjuk och eländig, då kommer jag på att jag har en stackars blogg som saknar mig något ofantligt, right?
Skulle ju ha jobbat den här veckan men det blev bara tre dagar och nästa vecka blev det tydligen inte någonting alls. Och jag som hade räknat med de där pengarna.. surt. Men de verkar inte ha någon vidare koll heller. Hon som chefen sa att jag skulle jobba med nästa vecka hade ju tydligen semester då, ofta man inte kollar upp det innan? jaja.

Ny telefon har jag också. Första gången jag faktiskt köper en helt ny och jag älskar den! Lite fånigt men vadå.
Blir att vara ensam hemma i natt för mamma jobbar så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, hm.

Måste ju skriva Grattis till Alexx också som fyller 16! <3

I helgen blir det Leksand och springa runt med en saknad Sophie och titta på film med en Kanin! Väldigt trevligt! :)

puss.


storebror och lillasyster
Livet | |
#1 - - Marcus ;D:

Grattis Alex:) och krya på dig:)

Upp