På andra sidan jorden, på andra sidan stan

Sitter och lyssnar på Melissa Horn, skriver lite på bokbloggen ( www.bokmalar.blogg.se ) och ska snart sätta igång att laga en pasta carbonaré till mig och Alf :).
Funderar mycket på gymnasium nu och det står mellan Leksand och Gävle. Jag har sökt media programmet till båda och även musik i Leksand. Nu tänkte jag göra en för och nackdelar lista med de båda ställena.

LEKSAND

fördelar:
Många vänner
Har alltid någon i närheten att ringa om det skulle hända något
Hittar överallt
Vet hur Leksand funkar
Inte så långt hem och inte så dyrt
Jag älskar stället

nackdelar:
Jag känner att jag kanske inte kommer komma så bra överens med lärarna
Skolan verkar sådääär bra

GÄVLE

fördelar:
Selina
väldigt vacker stad
Bra skola med trevliga lärare
Stor stad, tar mig överallt

nackdelar:
Hittar ingenstans
Läskigt folk (?)
Vet ingenting om Gävle
dyrt att ta mig hem

Livet | |
#1 - - My:

Jag tycker att du ska satsa på gävla, för du gillar lärarna och skolan. Men synd att du typ inte känner ngn mer är Selina där 8D

Men om du är lika social som vanligt kommer du få nya vänner fort :D

#2 - - Nessie:

Gud vilken snygg design!!!

Hoppas allt är bra med dig:D

//Nessie

#3 - - selina:

sött att jag är en egen. jag älskar dej <3

#4 - - Nessie:

Varsågod:P

//Nessie

Upp