bilddagboks lista jag kände för att göra


1. vad är ditt hela namn? - Elin Linnéa Siitari
2. när var senast du kysste någon? - länge sedan
3. vad har du på dig just nu? - leggings, t-shirt, huvtröja & underkläder
4. har du bra betyg i skolan? -  duger
5. hur många nära vänner har du? - många (L)
6. vad tycker du om musik? - skulle inte klara mig utan
7. bevakar du någon på bdb anonymt? - ja
8. när fyller du år? - 3 februari
9. är du en morgonmänniska? -  inte för 1 krona!
10. när var du senast i skolan? - ehm. 15 juni?
11. vad på kroppen sköljer du först när du duschar? - jo, för det tänker jag ju på
12. hur ser bilden du la upp till denna texten ut? -  inte lagt upp någon än
13. är du singel? -  jag & Ove
14. har du långa naglar? -  långa, smutsiga, trasiga äckliga..
15. vem i din familj står dig närmast? Mamma
16. hur många har du delat säng med? - som om jag räknar?
17. vilken är den bästa årstiden? - vår & höst
18. har du sagt till någon person att du älskar honom/henne? - Ja.
19. är du blondhårig? -  brun
20. hur lång är du? -  1.70
21. har du kramat någon idag? - varjedag
22. vad heter dina syskon? - Mia, Ola, Lina
23. har du en egen dator? - Gunnar
24. är du en social person? - hah.
25. vi är halvvägs, är det jobbigt?  - jag är hungrig.
26. tycker du om att sjunga? -  älskar
27. har du sagt till en okänd person att han/hon är snygg? - ja
28. har du någon speciell klädstil? -  naej. stora kläder!?
29. är du inne på msn just nu? - JA
30. hur ser din skola ut? - gammla: fängelse nya: stor
31. när va senast du slog någon? - idag
32. har du långt hår? -  nej
33. viket datum är det idag? - 5 augusti nu för klockan är 02:48
34. vad ska du bli när du blir stor? - något jag älskar och som är viktigt.
35. har du något husdjur? - jämthund, grim
36. när ska du lägga dig idag? - när jag gjort det här och ätit en macka
37. har du lärt känna någon ny denna månaden? -  månaden är bara 5 dar gammal så har inte hunnit än, men jag kommer att ha gjort det innan den är slut.
38. är du utseéndesfixerad? - lite
39. hur ser din bakrundsbild på skrivbordet ut? - liten jag & liten my leker fjortisar
40. går du på någon sport? - nej, gått basket.
41. hatar du någon? - slöseri på engeri
42. har du MVG i något ämne? -  svenska, geo, religion, HK, musik
43. vilket år är du född? - 1994
44. kan du slicka dig själv på nästippen? -  nej men på hakan!
45. tycker du om fisk? - finns godare
46. är du ofta inne på datorn? - finns vel de som är inne oftare
47. älskar du någon? ja
48. vilken låt lyssnar du på nu? - Like a Lady - The sounds
49. nämn fyra saker man kan ha på sig som du tycker om - mjukisbyxor , tshirt, huvtröja, trosor
50. nämn sex av dina vänner. - My, alexx, hanna, Anton, sophie, Frida
51. vad tycker du om med dig själv? - ögonen & en liten del av min personlighet


Livet | |
Upp