So put another dime in the Juke box baby!

Nu sitter jag här med hemkunskapsläxan framför mig.
Usch och tvi och blä! Konsument ekonomi är inte jipii. Ja ni ser hur kul jag har, sitter och rimmar! uh..

Iallafall så har det varit en riktigt bra måndag faktiskt. Morgonen var vell kanske inte bäst, men vad kan man begära av en måndagsmorgon? Lite bråk med No läraren, yes.
Men som sagt annars en bra dag! :)
Efter skolan blev det mora en sväng med mamii! Hittade ett par björnborg skor för 178:-! Och ett par vanliga tygskor för 100:- riktiga fynd! Sedan köpte jag också en kalender, verkligen behövligt!
När vi köpt lite att dricka inne på kaffestugan så gick det förbi två småtjejer, och min första tanke var att de försökte se så stora och coola ut, haha! Kände lite igen sig själv.. De gick där med sina alldeles förstora handväskor.. ja i allafall så stannade de framför vårat bord och den ena flickan sa med lite stockholms dialekt
"...jamen jag måste iallafall köpa ett nytt diadem för jag har bara tre stycken..."
Hahaha! Är det bara jag som har konstig humor? x]
Blev en mysig sväng i allafall. När vi kom hem åt vi och for upp till mormor som jag hjälpte byta glödlampa och så fick jag en hundralapp! Glad nea säger jag bara!

När jag skriver det här sitter jag i mina fina klackskor som jag fick med Zarah innan hon flyttade.
Min plan var nämligen att använda de på söndag när jag sjunger i Mora.
Jag ska sjunga på en musiktävling och den som sedan vinner där får sjunga eller spela med dalasynfoniettan i Falun! :-D
Jag ska sjunga färger i en vind från disney filmen pochahontas. Jag älskar att sjunga den och det ska bli jätteroligt!
Men nu ska jag titta film med mamma.
puss hejsss

Livet | |
Upp