Himmel & Helvete

Hej!
Jag kan börja med att berätta något positvit. Helgen har varit underbar! i Fredags åkte jag till Falun och träffade Lina och Rasmus, mysigt. Sedan på kvällen åkte jag till älskling och var där till på söndag. Jag älskar dig Linus.
Är så stressad nu för tiden men han får mig verkligen att bli lugn och glömma allt jobbigt.
På söndagen snodde jag Linas lägenhet medan hon var i Leksand, sedan strosade jag runt med Jenkki lite på Falun tills hon skulle hem och plugga. Då gick jag tillbaka till Linas lägenhet, plundrade kylskåpet och satte på en film tills min buss gick. På mora busstation träffade jag sedan Bianka och vi pratade och hade jättemysigt! :)
Bra helg alltså.
Nu till det negativa. Måndagen efter den underbara helgen blev ett helvete. Jag orkar verkligen inte dra upp allt. Men jag är stressad och har för mycket att göra.. för mycket jag VILL göra.

usch.

Nej nu ska jag snart ner på ungomsmottagningen och sedan på gitarrlektion med min lärare som var hos frissan förra veckan när jag EGENTLIGEN har min lektion, jippi. Har egentligen inte tid idag. Usch och tvi och blä.

Skulle verkligen kunna sitta här och bara låta tankarna och fingrarna vandra och skriva hur mycket som helst, men ni kommer inte orka läsa och jag kommer ändå bara att sudda det sedan.

Jag ska skriva lite på en bokrecension, ni kan ju titta in och läsa några på: www.bokmalar.blogg.se
om ni vill .
puss

Livet | |
#1 - - My:

Jag låste allt x]

Jag gillar inte måndagar D:

#2 - - Kan Dee Drawings:

Alltså du är helt underbar! Tack snälla rara du för din fina kommentar med all denna cred från dig! Det betyder väldigt mycket ska du veta och dina ord går rakt in i hjärtat! :) Massa kramar till dig!

Upp