Hej du är söt.

Min kära My lärde mig igår att man kan kolla statestiken på bloggen, vilket jag gjorde nyss, och det visar sig ju att folk läser min blogg!
Jag visste ju att några gjorde det, menmen. Kul! Dock tycker jag inte att jag skriver så mycket intressant.
Vad tycker ni?

Idag var det en ganska slapp dag i skolan, och jag fick gå hem tidigare för jag jobbade in Franskan. Yes!
Hem, sjunga och nu sitter jag här och väntar på kära mor som kommer med matsäck åt mig till i morgon :)
Friidrottstävlingar för högstadiet. Kanske inte det roligaste, men man slipper skolan så :).
Och efter skolan drar jag till Falun och ger tillbaka Jenkki sin tröja, säger hej till Rasmus och kanske Lina och sedan till Bjurs när Älskling har tränat klart :).
Mysigt! Har inte träffat honom en hel helg på flera veckor!

Det var massa söta människor som sa att jag var fin i håret idag! Sånt värmer :)

Men nu ska jag maila bilder
puss

Livet | |
#1 - - My:

Jag tycker att du är alltid fin i håret spec när du har vaknat eller när det är ny tvättat, och det är ett + med de där mascaran som riner ner för dina kinder oxå xD

#2 - - Carolina:

Svar; Nej, jag är faktiskt bara 16! Men om 15 dagar fyller jag äntligen 17 år! ;)

Upp