Lekdag på gymnasiet

Alltså jag måste bara börja med att berätta om igår. Ni läste ju att jag skulle på ungdomsmottagningen eller hur? Och vet ni vad jag lyckades med! Jag hade läst på fel lapp och hade kollat öppettiderna för alkoholrådgivningen ! Hahahahaha!

Iallafall, idag så har vi, 9 orna, varit uppe på naturbruksgymnasiet och lekt. Faktiskt riktigt roligt! Speciellt i slutet av dagen! Bilderna är tagna med min vanliga kamera, och den suger verklgien. Måste hitta min batteriladdare till Ove!! (systemkameran)
När dagen var slut gick jag och Alex hem till mig och hämtade hunden och skulle gå en sväng men först skulle vi hem till henne. Då kände jag att fick lov att gå på toa men alex hade glömt nyckeln! Vi smsade Cessan, alex syster, och sa att hon skulle komma med den, men hon satt på gymnasiet och gjorde läxan. suck!
Så vi bestämde oss för att gå upp dit efter att ha gått en sväng med Grim. På vägen träffade vi Matthias som sedan följde oss upp till Internatet där vi träffade Cessan och massa andra. Vi stannade en stund och pratade och hade trevligt! :)

Nu har jag suttit och gjort matte läxan och kännt mig duktig, så nu blir det att slappa lite innan sängen.
puss

(Har ingen sladd till bilderna så de kommer sen)

Livet | |
Upp