MÅNDAG.

På senaste tiden har jag varit nere. Jag vet inte vad det är, kanske liten släng av höst deprissionen? Jag vet inte.
Idag vaknade jag iallafall av att pappa ställde in äggklockan på mitt rum klockan sex och den tickade som en jävla atombomb, tror ni man kan somna om då? Nej. grr. Så jag kämpade mig upp och ställde klockan utanför dörran hjälpte det? Nej. dubbel grr.. Och det kom jag inte på förren jag lagt mig igen. Så det var bara till att dra sig upp och slänga en kudde på den men då var jag redan så vaken så då kunde jag ändå inte somna om, jippi!
Annars gick det bra i skolan. Klar med allt jag ska i NO:n nu ska jag bara jobba lite med SO.
Man är otroligt stressad, jag törs inte ens bli sjuk för jag är rädd att missa så mycket! Då är det allvarliga fel på världen tycker jag.

Var och sjöng i Mora igår, jätteroligt och jättenöjd! Vann inte musiktävlingen men det var roligt, och det är ju huvudsaken :)!

Nu sitter jag här och kollar simpson, borde kanske lägga mig snart.
Helgen har varit jättemysig! Jenkki kom till mig i Lördags vilket var jättekul för jag har inte träffat henne på jättelänge!

Men nu ska jag hämta ett glas vatten och lägga mig och glo på tv!
pusss



Livet | |
Upp