Gävle

Nu ligger jag i Selinas säng i Gävle. Vi har nyss vaknat och hon har hoppat in i duschen.
Igår gick vi en promenad och bara pratade, så underbart skönt. Så olika men ändå så fruktansvärt lika är vi!
Sen hem och titta på film och bara ligga och prata lite mer. Fan vad jag behövde det! Så underbart att ha en axel att luta sig mot, som förstår en.
Var i Bjurs och hämtade grejer igår också.. Det gick bra men höll på att börja gråta efteråt. Alla minnen bara svämmar upp, och alla tankar på vad jag aldrig mer kommer att få vara med om. Mysiga lördagsmornar när man vaknar av en puss..
Men jag kommer att klara det! Det är så jävla jobbigt men jag kommer att klara det. Med hjälp av alla underbara människor jag har runt mig så kommer det att gå!
Låg och funderade och tittade på solen nu innan Selina vaknade. Jag fick se solen gå upp över ett hustak, det är mäktigt. Dock orkade jag tillslut inte ligga och tänka på allt jobbigt länge utan fick lov att ta upp en bok vilket kändes väldigt bra och tryggt!
Nu ska vi dra ut och fota snart , jag ska bli bättre på det från och med nu!
puss
Livet | |
#1 - - My:

Du kommer att klara de här :]

Och om du vill kan jag pussa dig varje morgon när du vaknar :D

x] <3

#2 - - Neah:

Han är inte den enda killen på jorden heller vettu, det lär knappast vara sista gången du vaknar upp av en puss en lördagsmorgon :)<3

Upp