Den perfekta helgen!

Den här helgen har verkligen varit jättemysig och rolig på alla sätt! 
 
I fredags tog jag bussen till älskling. Har saknar honom jättemycket! Helt sjukt att man kan längta så mycket efter en person! Vi myste på och gick och la oss rätt tidigt.
På lördagen hade hans mamma klädvisning och jag skulle gå manekäng.Hon syr kläder efter form och färg hos personen. Hon hade sytt en ÖVERgullig rosa klänning med spets och volang längst ner till mig. Definitivt inte min stil men den satt bra! Hon hade också sytt en par underbart sköna och snygga raka svarta byxor som svänger ut lite längst ner och till dem sedan en vit blus i typ linne tyg med en fin u-ringning och en liten rosett fram och tillsist utan på den en väst i seris silke . Väldigt fint alltihop, och det var jätteroligt med visningen!
Efteråt åkte jag och Linus till Grycksbo tillsammans med Calle och Richard. Vi skulle till deras kompis Hanna och ha myskväll med film och pizza! :) Linn och Linnea var där också och vi hade jättekul och mysigt.
På söndagen sen var det snabbt upp och packa och klä på sig. Jag hann inte ens kamma igenom håret, så jag såg ut som en uggla! Linus hade nämligen innebandy match i Falun så jag följde med och tittade på den och efteråt skjusade de ner mig till bussen. Men nu var det inte bussen hem utan det var bussen till Borlänge! Från Borlänge tog jag sedan tåget till Stockholm. Jenkki hade ju vunnit biljetter till GREEN DAY och bjudit med mig som skrek av lycka!
 På tåget så åkte jag på busskortet till Avesta/Krylbo men fick lov att betala resten av resan och det blev 160 :- mrn jag hade bara 105:- så jag fick lite panik. Men konduktören var jättesnäll så jag kunde vänta tills jag kom fram och Jenkki kunde låna mig pengar. Så när jag hoppat av tåget stod jag och väntade. När konduktören kom så sade hon att hon hade glömt bort mig, och då sprang hon in igen för hon hade gett kassan till sin kollega. När hon kom tillbaka visade det sig att kollegan hade gått hem så hon sa "Vi bjuder på den här! Men det var jättebra att du var så ärlig." Och då fick hon en stor kram av mig!
Sen sprang jag och Jenkki och åt på Pizza hut.

Skriver om konserten sen! puss

Livet | |
#1 - - storasyster:

ärlighet varar längst säger stenålderssyster... :) stolt Härligt att du haft en så bra helg, misstänker att konsterten var skitbra!



Älskar dig lillasyster min!



Kram

M

Upp