Stockholm,Leksand,Gävle,Falun och sen Leksand igen

Godmorgon säger jag och klockan är 13.56, haha.
I går var vi ner i Stockholm och tittade på körlaget, riktigt roligt var det ! Dock vann vi inte men vi hade roligt ändå. Jag var trött redan när vi åkte ner & på hemvägen sov jag och Hanna nästan hela vägen :).
Det var SÅ skönt att vara hemma! Somnade runt halv 4 på morgonen tror jag.
Idag blir det att packa inför veckan då jag kommer att åka runt i dalarna och titta på skolor. I kväll åker jag till Leksand och sover hos anton. Blir kvar där till på tisdag och går med Sofia F. i skolan. Sedan på tisdag åker jag till Gävle och går i Selinas skola på Onsdag :). Och på torsdag är jag med Lina i skolan i Falun till på fredag. Alla tre går media så det är väl det jag är inne på nu, men ska också titta på estet musik i leksand på öppet hus.
Sedan nästa lördag åker jag tillbaka till Leksand och hälsar på Sophie :D!
Det ska bli en jätterolig vecka!

Livet | |
Upp