sweet home älvdalen

Helgen har varit jättemysig!
I fredags hade jag och My först några mysiga timmar på Mora, sen kom Linus och jag följde med honom och tittade när han hade innebandy träning i tre timmar. Det finns roligare, men vad gör man inte för sin pöjk?
Efter träningen åkte vi med en av Linus kompisar till Bjurs och jag lyckades såklart tappa ner mobilen mellan sätena! Någon som är förvånad?
Resten av kvällen myste vi bara , kom i säng tidigt. På lördagen blev det bowling i Falun med Calle och Linus små bröder. Riktigt kul! Jag ledde faktiskt ett tag i början, sen gick alla om mig.. Kvällen tillbringades framför köksbordet. Hela familjen hjälpte Linus mamma att sortera knappar, och medans vi gjorde det sjöng vi och berättade historier, haha. Riktigt mysigt, men jag vill inte se en knapp till på ett tag. Har också lärt hela familjen "hej jag heter bengt, jag jobbar på en knappfabrik..."  Haha!
Idag vaknade vi tidigt. Vi åkte och tittade på Linus lillebror som hade fotbolls match! Mysigt. Sen hem och göra våfflor och mysa! Kvällen tillbringade jag sedan på buss.
Skönt att vara hemma men jag saknar Linus. Mår så bra när jag är där! Jag trivs verkligen.
I morgon slutar vi tidigt så även på tisdag, så skönt! Och på torsdag är det preecasting till körslaget! Åh, vad nervöst. Men jag tror jag vet vad jag ska sjunga nu i allafall! :)
Nu ska jag titta på sagan om ringen och sedan gå och lägga mig.
puss

  
"Hjärtat har motiv som förståndet inte känner "

Livet | |
#1 - - Mamma:

Du säger så kloka saker, min unge! <3

#2 - - Mamma:

Du säger så kloka saker, min unge!>3



Snygg layout på sidan också.



kram, mamma



Upp