skolan

Första dagen i skolan. Första dagen i 9.an. Första dagen på två månader man var tillbaka i den där sten byggnaden som under det kommande året kommer vara mitt liv. Men det var faktiskt roligt att träffa alla, och det känns bra att komma in i rutiner igen! :)
Idag har vi bara suttit och pratat med lärarna om betyg och vad vi ska jobba med framöver, mysigt men när Lena på svenskan påpekade att jag hängde med näsan i en bok som vanligt kännde jag verkligen att jag vill komma igång att jobba!
Efter skolan följde My med hem och vi låg och tittade på tv och dog i soffan.
17.30 var jag nere hos Linn Backlund . Vi skulle upp på möte med bystyrelsen eller något i den stilen. Vi satt i ett torn i Bunkris med dörren öppen och utan element och lyssnade på dem när dom pratade. Vi förstod då inte så mycket och jag höll på att somna, men gjorde inte det för att jag höll på att frysa ihjäl. Och så var jag så hungrig att jag satte i mig massa mackor. Woho. Var hemma runt 21.30 och tog fram mat, sprang ut till vägen med astma medicin, gick in och åt och nu sitter jag här bredvid my och försöker få upp värmen och lugna ner mig.
Hoppas på en bra dag imorgon!
puss
Livet | |
#1 - - Mamma:

Dörren öppen - varför sa du inte att du frös?

Puss

Upp