"Nu är det dags för fredags mys!"

Sitter här trött med blött hår och utan hårtork. Underbart!
Men det är fredag, åh vad skönt. I dag blir det att åka till Mora med My titta lite på skor, smink och se om alex present är färdig. Och träffa Linus :) sen åker jag hem med honom och blir där över helgen, mysigt!
Och så ska vi ha musik idag!! Något jag verkligen har saknat på högstadiet.
Men nu ska jag försöka få till Ove (kameran) . Han har kommit i trots ålderna och vill inte riktigt som mamma vill, alltså jag. Eller så är det jag som inte kan med honom? .. hm.
puss



"Ge alla ditt öra,
men endast några få din röst "
// William shakespere

Livet | |
#1 - - Neah:

Du får läsa en ove-uppfostrings-bok :D



-"Det finns en anledning till att vi har två öron men bara en mun"

Det står i vårat klassrum, haha ;)



Puss

#2 - - selina:

i miss miss miss you

Upp