Hemsk väckarklocka

Den här dagen kunde ha börjat bättre. 
Jag slets hastigt ur en dröm av knackningar. Först trodde jag att jag hade drömt dem också men så hördes de igen, från baksidan.  Yrvaket drog jag upp rullgardinen och tittade ut, och det första jag ser är två tanter som går från mina grannars hus, och en gubbe som står vid våran källardörr och knackar med papper i handen. Det var väl sådana där krista typer som gick runt och försökte värva medlemmar eller något liknande. ÅH, VAD SUR JAG BLEV! Men jag skrämmde iväg honom när jag drog upp rullgardingen, hah.

Och sen när jag väl var vaken känndes det inte som någon idé att försöka somna om så jag gick upp och satte mig framför tvn där jag sedan blev kvar i några timmar. Sen hörde jag med Hanna vad hon hade för sig och bestämde mig för att åka till henne en sväng.  Gjorde en bloggdesign åt en kompis på datorn, plockade ur diskmaskinen, hälsade på pappa och for. 


Det är verkligen höst känsla i luften, doftar gott och lite sådär lagom kyligt. Mysigt! Jag älskar hösten!
Men nu ska jag och Hanna ut en sväng.

puss 

Livet | |
Upp